då bloggade man igen..

Haha Hejsan alla ni som läser min otroligt intressanta blogg:D
Idag har jag bara varit i skolan och ridit:) Ridningen gick otroligt bra och jag tror att tävlingen kommer gå såå mycket bättre än förra gången:D Men men det är väl bara vänta och se:D ÖÖ hoppas att allt är bra med er och så.. HAHA jag har inte bloggat på en vecka men nu när jag väl skall göra det så har jag typ inget att skriva om:P
Men men iskolan i mon så är det skolfoto för kungsbacka katalogen och jag känner att jag kommer bli sjukt dålig:P Men men det får man la se när den kommer hem i brevlådan:D Ja vad kan jag mer skriva om?? Jo just det ja, idag spelade ju Tokio Hotel i köln och min kära MYRAN skickade några bilder till mig så jag tänkte lägga ut dom här under:D Ja jo, jag har fått tillåtelse av min musik lärare att skriva om. STOLT:D:D
Men ja idag blev även kungsmässan bombhotad haha tyckte det var lite kul:P men men det var ju ett falsk alarm så det hände ju inget:P ÖÖ nu har jag typ inget mera att säga så nu får ni njuta av bilderna:D

Bill & Tom (L) SÅ JÄVLA HETA*__________*


Underbara Bill<3


Bill(L) Och lite Gustav(L)


Bill(L) Gustav(L)


Tokio Hotel(L)


Tokio Hotel (L) denna bilden är nog den snyggaste jag har sett<3



Så ENJOY:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0