5/09-2009

Tävling den 5/9 på susedalens ridklubb.

Står lite konstigt efter som att jag skriver under själva tävlingen!!

Ja det började med att vi kom dit kl 9.00 ungefär och fick reda på att jag inte skulle rida förens 12:18 haha. Men men det är ju ioch för sig bra för då hinner jag rida fram länge så att han verkligen lyssnar på mig. Men ja, första starten är ju då vid tolv och andra starten sägs bli vid HALV FEM….. jag kommer ju att dö:p men men det är bättre att vi är tidiga än att vi är sena:D men ja jag hoppas i alla fall att det kommer gå bra:D

Uppdate om första klassen (LC:1 2008):
Ja det gick jättebra jag fick 61,11%  :D:D:D jag tror jag kom 5 eller 6 ;) så jag är jätte nöjd. Så nu sitter jag här i bilen och väntar på att klockan skall bli 16:24 då min nästa start är :D men jag skriver mera sedan :D

Uppdate om andra klassen (LB:0 2006):
Ja även i denna klassen så gick det jättebra  och här fick jag 60,94:D:D så det gick mycket bättre än förra tävlingen:D

Så nu har jag skrivitt allt som var intressant om denna tävlingen:D Men jag bloggar nog mera senare:D

KOMMENTERA:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0