Hmf..

JAG FÅR SPASMER på min msn!!!!! Den vill inte logga in mig har typ försökt tretusen gånger!!! men men nu när jag inte är inne på den så kan jag ju alltid skriva ett inlägg här:D
Ja kan ju börja med dagen , och den har varit bra. Vi har haft as nice väder och det ger vi tummen upp för:D Sedan  så har jag och Felicia haft typ allmän damp :D:D skojj men men som alla , eller ja nästan alla, redan vet så fyller ju Bill och Tom år idag (grattis(L)). Men inte nog med att man är glad för deras skull:D Så nu när jag satte mig vid datan så klickade jag som vanligt in till kenzas blogg och där har hon skrivit att hon har fått reda på att TOKIO HOTEL skall komma till sverige. Så jag dog en gång och återuppstod typ 2 sekunder senare och där satte sökandet efter information igång. Så till slut så kom jag in på Mirres blogg där det stod bla så här Universal har nu bekräftat att Tokio Hotel ska hit, till oss fans i Sverige nästa vecka! Och där dog jag igen och åter uppstod. ASSÅ JAG KAN INTE FATTA ATT DOM SNART SKALL HIT TILL VÅRAT SVERIGE<3<3(L). Men det ända dumma med detta är ju att man bor i vallda och inte i stockholm..... Jaja hoppas att vi kan lösa det ändå:D<33

för mera information gå in på dessa sidorna:D
Kenza eller Mirre :D


AWESOME:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0