Just de ja:D

Jag har ju varit ute och tältat mitt ute i ingenstans  med skolan... FAIL.. Det var kallt, det regnade hela tiden och det var blött över allt. Men men det gick ju.. Förutom att alla kom och rev vårat tält^^XD HAHA vi somnade inte förens kl kvart över fem eller något:P Så man kan la säga att lite kul var det i alla fall:D Ingen täckning på mobilen hade man heller så alla var otroligt sociala:D HAHHA aldrig mer att jag sover i ett tält....
Men men .. När jag kommer hem så får man världens överaskning:D:D PAPPA HADE KÖPT EN NY DATA TILL MIG:D:D och denna datan är äckligt bra:D I LOVE IT:D men men nu måste jag sova skall upp tidigt och gå ner till stallet:D
men vi hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0