TH<3

Ja, som ni alla säkert redan vet så är det ju så att världens bästa Tokio Hotel kommer till Sverige den 8 september (på Gustavs 21 års dag:D) LYCKA!! Men det dumma är att dom inte kommer ha någon singering men.... Man kan vinna träff med dom på Kenzas.se och sedan på nrj.se. Mamma anmälde mig till den första TACK MIN ÄLSKADE MAMMA HOPPAS NU ATT DU BRINGAR TUR:D<3 Och jag och myran anmälde oss (läs Myran) till den på nrj:D
Men iallafall:D dom senaste typ 20 minuterna har jag bara lyssnat om denna låten typ 1000000000 gånger och jag älskar den bara mer och mer<33:D

TOKIO HOTEL AUTOMATICH<3





Vinn backstage med Tokio Hotel nu på tisdag.

http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0